A: opracowanie n/w dokumentacji projektowych:
1. opracowanie projektu technicznego na montaż daszków nad balkonami ostatniej kondygnacji budynków wielorodzinnych
2. opracowanie projektu technicznego drenażu odwadniającego budynku wielorodzinnego
3. opracowanie projektów technicznych wymiany instalacji centralnego ogrzewania i wykonania węzłów cieplnych w budynkach wielorodzinnych
4. opracowanie dokumentacji technicznej na dostosowanie budynku pawilonu handlowego przy Al. Pokoju 15 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
B: wykonanie n/w robót budowlanych:
1. wykonanie renowacji pokrycia dachowego /z pogrubieniem warstwy ocieplenia/ na budynkach wielorodzinnych wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji technicznej
2. remont posadzek piwnicznych w budynkach wielorodzinnych
3. wymiana drzwi wejściowych do klatek budynków wielorodzinnych
4. remont schodów do klatek i dojść przy budynkach wielorodzinnych
5. zabezpieczenie piwnic budynku wielorodzinnego przed napływem wód opadowych i gruntowych
6. wykonanie naprawy uszkodzonych tynków na cokołach i na elewacji budynków wielorodzinnych
7. wykonanie zewnętrznej izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych budynku wielorodzinnego
8. likwidację graffiti na ścianach zewnętrznych budynków wielorodzinnych
9. naprawy miejscowe elementów budynków i budowli
10. wykonanie zmiany nachylenia drogi osiedlowej w celu zmiany kierunku odprowadzenia wód opadowych
C: wykonanie n/w robót sanitarnych:
1. wymianę urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach budynków
2. wymianę poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku wielorodzinnym
D: dostawa i montaż dźwigu dla osób niepełnosprawnych w pawilonie handlowo usługowym
E: montaż odnawialnych źródeł energii wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji na budynku biurowym
Informacje na temat wymogów, jakie winni spełniać oferenci oraz jakie powinna spełniać oferta, zakresu rzeczowego i oczekiwanego terminu wykonania usługi będą udzielane w siedzibie Zamawiającego w Pionie Technicznej Obsługi Nadzoru i Konserwacji Nieruchomości Spółdzielni w godzinach od 12°° do 14°°.
Oferty cenowe podpisane przez upełnomocnionego Przedstawiciela należy składać w terminie do 26.09.2023 r. do godz. 13°° w Punkcie Informacyjnym Spółdzielni przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5B w Sieradzu.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferentów i do odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny, jak również zlecenia robót więcej niż jednemu oferentowi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?