Firma z Sieradza wykona broszurę promującą festiwal Open Hair, a przedsiębiorstwo z Łodzi promocyjną płytę DVD.
O opracowanie i druk broszury walczyły dwie firmy. Agencja reklamowo -wydawnicza ProfArt z Sieradza oraz agencja marketingowa „KRISVENT” z Chojnego. Wygrała ta pierwsza oferując cenę niewiele ponad 8,5 tys. zł.
Z kolei na wykonanie płyt DVD promujących Open Hair oferty złożyło trzech chętnych. Oprócz dwóch wyżej wymienionych firm z Sieradza i Chojnego, także agencja reklamowa Lokki z Łodzi. I to właśnie łodzianie zaproponowali najniższą cenę wykonania (niecałe 3 tys. zł) i przygotują płyty DVD.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?