Inwestycja – jak podaje powiat – prowadzona była pod nazwą „Dostosowanie istniejącego budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu do aktualnie obowiązujących przepisów ppoż - etap docelowy", a realizowana była przez ostatnie 2 lata. Całkowity koszt wyniósł 5 mln zł.
Co zrobiono w ramach inwestycji?
Inwestycja była prowadzona w trzech etapach. W każdym z nich wykonywano instalacje elektryczne i wentylacyjne. W pierwszym dodatkowo przedsionki wind, w drugim szachty, czyli przecinające stropy przegrody oddzielenia przeciwpożarowego, a w trzecim korytarze. Obiekt został ponadto wyposażony w odpowiednie oznakowanie i czujki.
Jak zbudować dom i się nie rozwieść? Zobacz 3 sposoby NA
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?