Siedziba Starostwa w Sieradzu dostosowana do przepisów przeciwpożarowych. Inwestycja została przeprowadzona za 5 mln zł ZDJĘCIA

Paweł Gołąb
Paweł Gołąb
Starostwo Powiatowe w Sieradzu
Zakończyła się przeprowadzona za kilka milionów złotych inwestycja związana z dostosowaniem siedziby Starostwa Powiatowego w Sieradzu do aktualnych przepisów przeciwpożarowych. Pozytywnego odbioru dokonała Państwowa Straż Pożarna.

Inwestycja – jak podaje powiat – prowadzona była pod nazwą „Dostosowanie istniejącego budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu do aktualnie obowiązujących przepisów ppoż - etap docelowy", a realizowana była przez ostatnie 2 lata. Całkowity koszt wyniósł 5 mln zł.

Co zrobiono w ramach inwestycji?

Inwestycja była prowadzona w trzech etapach. W każdym z nich wykonywano instalacje elektryczne i wentylacyjne. W pierwszym dodatkowo przedsionki wind, w drugim szachty, czyli przecinające stropy przegrody oddzielenia przeciwpożarowego, a w trzecim korytarze. Obiekt został ponadto wyposażony w odpowiednie oznakowanie i czujki.

Jak zbudować dom i się nie rozwieść? Zobacz 3 sposoby NA

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na sieradz.naszemiasto.pl Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie