Kongres odbędzie się w piątek Teatrze Miejskim w Sieradzu (impreza ma charakter zamknięty) pod hasłem „Marka miasta – rzeczywistość czy kreacja?”. – Sieradz pierwszy raz będzie gospodarzem kongresu, podczas którego dyskusja skupia się wokół budowania i wzmacniania marki miasta. Czujemy się w pełni zobligowani do bycia gospodarzem takiego przedsięwzięcia, ponieważ – jak większość samorządów w Polsce – chcemy, by nasi mieszkańcy identyfikowali się z miejscem, w którym żyją. By czuli, że Sieradz jest miejscem wyjątkowym – tak jak ludzie, którzy stąd pochodzą – uzasadnia prezydent miasta Paweł Osiewała przypominając, że Sieradz swoją markę buduje m.in. poprzez Open Hair. – Jak większość pomysłów, wymagają one odświeżenia, przyjrzenia się jak robią to inni. Stąd zaproszenie, by wspólnie podyskutować o kierunkach, jakie dzisiaj powinny przyjąć samorządy.
W roli prelegentów wystąpią Anna Polak-Kocińska, członek zarządu ds. strategii, rozwoju i finansów Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych; Marcin Jasiński, kierownik działu marketingu w Biurze Festiwalowym Impart 2016, instytucji odpowiedzialnej za przygotowanie i realizację programu Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016; Adam Mikołajczyk, prezes Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc Best Place; Robert Stępowski, ekspert marketingu, redaktor naczelny serwisu www.MarketingMiejsca.com.pl oraz Michał Piernikowski, dyrektor Łódź Design Festival.
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?