Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nasza kampania na ogólnopolskim forum

Redakcja
Gabriela Lenartowicz, prezes WFOŚiGW, przedstawiła naszą kampanię społeczną.  Prezentacja oraz sama akcja spotkały się z dużym zainteresowaniem prawie 100 osób z całego kraju
Gabriela Lenartowicz, prezes WFOŚiGW, przedstawiła naszą kampanię społeczną. Prezentacja oraz sama akcja spotkały się z dużym zainteresowaniem prawie 100 osób z całego kraju
W miniony czwartek w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie nasza kampania "Życie po śmieciach" była prezentowana jako przykład akcji edukacyjnej i społecznej, która realnie wpływa na stan świadomości ekologicznej mieszkańców regionu.

Założenia naszej akcji, jej cele oraz dotychczasowe wyniki wspólnych działań przedstawiła prezes WFOŚiGW w Katowicach Gabriela Lenartowicz. Przypomnijmy, że kampania prowadzona jest przez TV Silesia i Fundację Edukacja bez Granic przy współpracy z Dziennikiem Zachodnim. Angażują się w nią również inne media, m.in. TVP Katowice i Polskie Radio Katowice, a także lokalne gazety, portale internetowe, stacje radiowe i telewizyjne. Sukces kampanii zawdzięczamy jednak przede wszystkim mieszkańcom regionu - naszym Czytelnikom, internautom i telewidzom. Bez zaangażowania mieszkańców nie byłoby możliwe osiągnięcie głównego celu kampanii, jakim jest podjęcie dyskursu publicznego na temat związany z problemem gospodarki odpadami w całym regionie. Dyskusja trwa, a przed nami kolejne cele, m.in. akceptacja społeczna dla działań proekologicznych opartych na nowych technologiach, nowych rozwiązań prawnych i ustawodawczych, aktywizowanie społeczności lokalnych do działania na rzecz poprawy stanu gospodarki odpadami oraz wykreowanie poczucia odpowiedzialności za wytwarzane śmieci i uświadomienie mieszkańcom województwa śląskiego negatywnego oddziaływania odpadów na środowisko. Chociaż w sferze świadomości społecznej mamy się już czym pochwalić. Świadczą o tym twarde dane. Nasz serwis internetowy odwiedziło już po dwóch tygodniach od rozpoczęcia kampanii ok. 16.000 osób, dziennikarze ujawnili ponad 200 miejsc, które mogą być uznane za dzikie wysypiska, internauci, pisząc do redakcji internetowej, ujawnili ponad 100 dzikich wysypisk, wysyłając ok. 250 zdjęć.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto