Warta ma promować walory kulturalne i turystyczne zbiornika Jeziorsko, jak również całej gminy Warta. Do tego, by łatwiej marka Jeziorsko była rozpoznawana, służyć ma między innymi grafika. Samorząd właśnie rozstrzygnął konkurs na logo marki.
Na konkurs wpłynęło 11 ofert, warunki spełniły jedynie trzy. Wygrał projekt przygotowany przez Aleksandrę Marciniak. Cena jego wykorzystania to tysiąc złotych. Po podpisanu umowy z autorką, logo zostanie zaprezentowane publiczne.
– To bardzo proste logo. bez żadnych skomplikowanych rysunków, graficzne – opowiada Tomasz Jachowicz z Urzędu Gminy i Miasta w Warcie.
Umowa została podpisana na unijne dofinansowanie programu "Jeziorsko - zacumuj na dłużej - woda, kultura, natura". Samorząd dostanie dofinansowanie w wysokości 729.300 zł. Projekt będzie realizowany w gminie Warta w tym i przyszłym roku.
Cały projekt "Jeziorsko - zacumuj na dłużej - woda, kultura, natura" będzie trwał do czerwca 2015 roku. To pozwoli na zrealizowanie kilku ważnych przedsięwzięć. Na przykład, z dofinansowaniem unijnym dwukrotnie będą mogły zostać zorganizowane Dni Warty. W ramach projektu pieniądze będą na tegoroczną i przyszłoroczną ich edycję.
Warcki projekt zakłada także wydatki na organizacje regat żeglarskich na Jeziorsku - "O Błękitną Wstęgę Zalewu Jeziorsko", jak równiez spływu kajakowego oraz rajdów rowerowych i pieszych, promujących lokalne atrakcje turystyczne.
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?