Jak oceniasz promocję Sieradza? - Jesteśmy na etapie rewitalizacji strategii promocji naszego miasta. Bardzo zależy nam, aby w tworzeniu wizerunku miasta oraz zasad jego promocji jak największy udział mieli mieszkańcy. Dlatego stworzyliśmy ankietę. Ma ona za zadanie uzyskanie informacji, jak mieszkańcy postrzegają Sieradz i jaki – ich zdaniem - jest wizerunek Sieradza na zewnątrz. Badanie jest anonimowe. Prosimy o szczere odpowiedzi – zaapelował urząd za pośrednictwem swojej strony internetowej umsieradz.eu, gdzie można znaleźć formularz.
Jakie pytania zawiera? Autorzy ankiety pytają m.in. jakie trzy największe zalety i jakie trzy wady zdaniem badanego posiada Sieradz; które z wydarzeń kulturalnych lub imprez organizowanych w Sieradzu uważa za najbardziej udane i godne kontynuowania; jak ocenia obecny wizerunek miasta i dotychczasowe działania promocyjne, czy jakie cechy posiada Sieradz. Trzeba też popisać się wyobraźnią podając kim byłby Sieradz, gdyby traktować go jako osobę. Przyda się również umiejętność postrzegania miasta w szerszej perspektywie wskazując, jakie inne ośrodki można uznać za konkurujące z nim.
- Podobną ankietę przygotowaliśmy także dla pracowników urzędu, ale to mieszkańcy są najbardziej obiektywni, dlatego zależy nam także na ich opinii – przekonuje Arkadiusz Kiełbasa, kierownik referatu promocji Urzędu Miasta Sieradza.
Jak oceniasz promocję Sieradza? Czas na wypełnienie ankiety do 11 kwietnia
Ankieta stanowi podsumowanie działań promocyjnych miasta określonych w strategii przyjętej na lata 2007-13, efektem której jest marka Sieradza budowana poprzez m.in. fryzjerski festiwal Open Hair. – Na zewnątrz ten pomysł jest dobrze oceniany, czego dowodem są liczne nagrody dla imprezy. Ale chcemy poznać jak odbierają te wszystkie działania sami sieradzanie. Czy to dobry kierunek, w którym należy iść, czy jednak cos zmienić – dopowiada Arkadiusz Kiełbasa.
Ankieta została przygotowana przez zewnętrzną firmę Metamorphosis Brand Communications. Ostateczny termin na jej wypełnienie i nadesłanie na adres [email protected] do 11 kwietnia. Sama strategia na kolejne lata ma być gotowa w połowie tego roku.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?