Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jak oceniasz promocję Sieradza? Czas na opinię masz do 11 kwietnia

Paweł Gołąb
Jak oceniasz promocję Sieradza? Sieradzanie mają podać, czy dotychczasowe działania, m.in. przez fryzjerski Open Hair (tu 5. edycja), to dobry kierunek
Jak oceniasz promocję Sieradza? Sieradzanie mają podać, czy dotychczasowe działania, m.in. przez fryzjerski Open Hair (tu 5. edycja), to dobry kierunek Fot. Paweł Gołąb
Jak oceniasz promocję Sieradza? Jak sieradzanie widzą działania związane z promocją miasta? Taką opinię mogą wyrazić poprzez ankietę, o wypełnienie której prosi sieradzki magistrat. Odpowiedzi mają pozwolić nie tylko na podsumowanie ostatnich lat pod tym względem. Jak zapewnia urząd, będą potraktowane jako wskazówki pomocne przy tworzeniu nowej strategii.

Jak oceniasz promocję Sieradza? - Jesteśmy na etapie rewitalizacji strategii promocji naszego miasta. Bardzo zależy nam, aby w tworzeniu wizerunku miasta oraz zasad jego promocji jak największy udział mieli mieszkańcy. Dlatego stworzyliśmy ankietę. Ma ona za zadanie uzyskanie informacji, jak mieszkańcy postrzegają Sieradz i jaki – ich zdaniem - jest wizerunek Sieradza na zewnątrz. Badanie jest anonimowe. Prosimy o szczere odpowiedzi – zaapelował urząd za pośrednictwem swojej strony internetowej umsieradz.eu, gdzie można znaleźć formularz.
Jakie pytania zawiera? Autorzy ankiety pytają m.in. jakie trzy największe zalety i jakie trzy wady zdaniem badanego posiada Sieradz; które z wydarzeń kulturalnych lub imprez organizowanych w Sieradzu uważa za najbardziej udane i godne kontynuowania; jak ocenia obecny wizerunek miasta i dotychczasowe działania promocyjne, czy jakie cechy posiada Sieradz. Trzeba też popisać się wyobraźnią podając kim byłby Sieradz, gdyby traktować go jako osobę. Przyda się również umiejętność postrzegania miasta w szerszej perspektywie wskazując, jakie inne ośrodki można uznać za konkurujące z nim.
- Podobną ankietę przygotowaliśmy także dla pracowników urzędu, ale to mieszkańcy są najbardziej obiektywni, dlatego zależy nam także na ich opinii – przekonuje Arkadiusz Kiełbasa, kierownik referatu promocji Urzędu Miasta Sieradza.

Jak oceniasz promocję Sieradza? Czas na wypełnienie ankiety do 11 kwietnia

Ankieta stanowi podsumowanie działań promocyjnych miasta określonych w strategii przyjętej na lata 2007-13, efektem której jest marka Sieradza budowana poprzez m.in. fryzjerski festiwal Open Hair. – Na zewnątrz ten pomysł jest dobrze oceniany, czego dowodem są liczne nagrody dla imprezy. Ale chcemy poznać jak odbierają te wszystkie działania sami sieradzanie. Czy to dobry kierunek, w którym należy iść, czy jednak cos zmienić – dopowiada Arkadiusz Kiełbasa.
Ankieta została przygotowana przez zewnętrzną firmę Metamorphosis Brand Communications. Ostateczny termin na jej wypełnienie i nadesłanie na adres [email protected] do 11 kwietnia. Sama strategia na kolejne lata ma być gotowa w połowie tego roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na sieradz.naszemiasto.pl Nasze Miasto