Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Grupa Tubądzin wybiera się na targi na Florydzie. W USA będzie nie tylko promowała najnowsze kolekcje. Przedstawiciele Grupy wystartują w...

Redakcja
Fot. Grupa Tubądzin
Sieradzki Tubądzin będzie promował swoje najnowsze kolekcje płytek na prestiżowych targach organizowanych na Florydzie. Wyprawa za Wielką Wodę będzie miała nie tylko handlowy i marketingowy charakter. Przedstawiciele Grupy Tubądzin wezmą także udział w nietypowym wyścigu pokonując w szczytnym celu ogromne, dmuchane przeszkody.

Tubądzin wybiera się do Orlando, gdzie w dniach w dniach 9-12 kwietnia odbędą się targi płytek ceramiki i kamienia naturalnego „Coverings 2019. The Global Tiles and Stone Experience”. To – jak zapewnia firma – jedna z najstarszych i najważniejszych imprez w branży wykończeniowej w USA.
- Targi w Orlando na Florydzie są dokładnie tym, na co wskazuje ich nazwa – czterodniowym doświadczeniem związanym z najnowszymi trendami, inspiracjami, edukacją oraz networkingiem branży płytek ceramicznych i kamienia naturalnego z całego świata. Na targach wystawia się ok. 1.100 firm, a odwiedza je rocznie ponad 26 tysięcy zwiedzających – profesjonalistów oraz inwestorów. Targi oferują ponad 50 wydarzeń edukacyjnych – paneli, spotkań z ekspertami, prezentacji nowości produktowych – informuje Grupa Tubądzin precyzując, że na jej stoisku znaleźć będzie można m.in. kolekcje: Cielo e Terra Doroty Koziara, najnowsze kreacje Macieja Zienia (Grey Pulpis, Specchio Carrara, Amber Vein i Black Pulpis) oraz kolekcje marki Tubądzin (House of Tones) oraz MONOLITH (Persian Tale).
Grupa Tubądzin liczy na zdobycie nowych rynków w najbliższych latach. - Udział w międzynarodowych imprezach targowych to jeden z priorytetów naszej firmy w najbliższych latach. Zdajemy sobie sprawę, że aby śledzić najnowsze trendy musimy znaleźć się w ich centrum, a światowe imprezy targowe dają taką możliwość. Wiemy jednak także, że dzięki produktom z otwartej przez nas w 2016 roku najnowocześniejszej fabryce w Europie Środkowo-Wschodniej, a zwłaszcza linii Continua+ nie ustępujemy jakością zagranicznej konkurencji, a wręcz często ją przewyższamy. Bogaty asortyment naszych płytek, niepowtarzalne wzornictwo i współpraca z wybitnymi artystami spowodują, że oferta Grupy Tubądzin dla konsumentów z Ameryki Północnej będzie bardzo atrakcyjna – mówi Amadeusz Kowalski, wiceprezes Grupy Tubądzin.
Wspomniany nietypowy wyścig zostanie rozegrany 13 kwietnia, tuż po zakończeniu targów. Celem imprezy jest nie tylko rozrywka, ale i wsparcie organizacji G.Club USA promującej aktywność fizyczną, zaangażowanie młodzieży w gimnastykę artystyczna i akrobatykę oraz edukację prozdrowotną. Impreza „The Great Inflatable Race”, o którym mowa, to wyścig przez ogromne, dmuchane przeszkody i pierwsza tego typu impreza na świecie, powstała w 2012 roku. - Grupa Tubądzin od lat wspiera działania sportowe i edukacyjne lokalnej społeczności (klub siatkarski Volley MOSiR Sieradz, oraz piłkarski KS „Warta” Sieradz), dlatego udział w tym wydarzeniu traktuje jaką swoją cegiełkę w podobnych działaniach zagranicznych partnerów. A także sportową atrakcję po intensywnym czasie nawiązywania kontaktów handlowych i biznesowych podczas targów Coverings 2019.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na sieradz.naszemiasto.pl Nasze Miasto