Nowa lokalizacja ma być bardziej dostępna dla seniorów i osób niepełnosprawnych. Jednym z udogodnień będzie winda, której brakowało w budynku przy pl. Wojewódzkim 3. Sala obsługi klienta ma być nowoczesna i przestronna.
Nowością jest także klimatyzacja i osobna toaleta dostosowana do potrzeb niepełnosprawnych. Obok budynku jest też kilka miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych. Wszystko to, zgodnie z przyjętą przez NFZ strategią podniesie standard obsługi klientów NFZ i ułatwi im szybkie i komfortowe załatwianie spraw związanych z działalnością NFZ: potwierdzanie profilu zaufanego, logowanie na konto IKP, wydawanie kart EKUZ, potwierdzanie zleceń na wyroby medyczne- zapewnia Anna Leder, rzecznik prasowy ŁOW NFZ
Jak dodaje rzecznik Leder, ze względu na aktualną sytuację epidemiczną nad bezpieczeństwem pacjentów i pracowników NFZ czuwa koordynator obsługi klientów, który dba, aby przy 1 stanowisku obsługiwano 1 osobę. Interesanci muszą mieć zakryty nos i usta. Pracownicy NFZ pracują za szybami ochronnymi, w rękawiczkach.
Sala Obsługi Klienta w Sieradzu w liczbach
W roku 2019 pracownicy Delegatury ŁOW NFZ w Sieradzu wydali około 23 tysiące kart EKUZ (w miesiącach czerwiec, lipiec jest to około 4500/m-c) .
Potwierdzili około 26 tysięcy zleceń na przedmioty ortopedyczne.
200 osób potwierdziło profil zaufany.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?