Co jeść, by zachować zdrowie? TOP 12 zaleceń codziennej diety, która chroni przed rozwojem chorób cywilizacyjnych

Anna Rokicka-Żuk
Anna Rokicka-Żuk
Jak żyć dłużej i mniej chorować? Okazuje się, że istnieje sprawdzony naukowo sposób żywienia, który pomaga zmniejszyć ryzyko rozwoju nadciśnienia krwi, choroby wieńcowej, cukrzyca t. 2, nowotworów, chorób płuc, nerek, wątroby i mózgu, a nawet schorzeń infekcyjnych! 

Sposób na wydłużenie życia w dobrym zdrowiu podaje dr Michael H. Greger, który jest autorem książki „Jak nie umrzeć przedwcześnie” (Wyd. Czarna Owca). Zawdzięczamy mu opracowanie 12 zaleceń diety wspomagającej długofalowo kondycję organizmu. 

Sprawdź, jakie produkty spożywcze wybierać, by zmniejszyć zagrożenie infekcjami oraz chorobami rozwijającymi się wraz z wiekiem! 

Zobacz kolejne slajdy, przesuwając zdjęcia w prawo, naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE.
Jak żyć dłużej i mniej chorować? Okazuje się, że istnieje sprawdzony naukowo sposób żywienia, który pomaga zmniejszyć ryzyko rozwoju nadciśnienia krwi, choroby wieńcowej, cukrzyca t. 2, nowotworów, chorób płuc, nerek, wątroby i mózgu, a nawet schorzeń infekcyjnych! Sposób na wydłużenie życia w dobrym zdrowiu podaje dr Michael H. Greger, który jest autorem książki „Jak nie umrzeć przedwcześnie” (Wyd. Czarna Owca). Zawdzięczamy mu opracowanie 12 zaleceń diety wspomagającej długofalowo kondycję organizmu. Sprawdź, jakie produkty spożywcze wybierać, by zmniejszyć zagrożenie infekcjami oraz chorobami rozwijającymi się wraz z wiekiem! Zobacz kolejne slajdy, przesuwając zdjęcia w prawo, naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE. racorn/123RF
Jakie produkty wybierać, by chronić się przed chorobami serca, cukrzycą czy rakiem? Polecamy listę najzdrowszych produktów spożywczych, stworzoną na podstawie badań naukowych przez specjalistę żywienia klinicznego – dr Michaela Gregera. Sięgając po nie na co dzień zapewnisz sobie wszystkie składniki zbilansowanej diety i zadbasz o profilaktykę najczęściej występujących schorzeń!

Materiał oryginalny: Co jeść, by zachować zdrowie? TOP 12 zaleceń codziennej diety, która chroni przed rozwojem chorób cywilizacyjnych - Strona Zdrowia

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Mam własny ogródek, w którym hoduję warzywa i zioła. Jadam bardzo mało mięsa, a jeśli już to wybieram rybę na parze lub pieczoną. Piję niegazowaną cisowiankę, zieloną herbatę, ograniczyłam kawę do 2 espresso i unikam alkoholu. Dzięki temu wszystkie wyniki mam w normie i nie pamiętam kiedy na coś chorowałam.
Dodaj ogłoszenie