Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promują walory turystyczne Sieradza. Kampania to element projektu zagospodarowania terenów nad Wartą

Paweł Gołąb
Fot. Urząd Miasta Sieradza
Wraz ze zmianą zagospodarowania terenów nad rzeką Wartą w Sieradzu ruszyła kampania promująca miasto i jego walory turystyczno-rekreacyjne.

Inwestycja „Zagospodarowanie terenów turystyczno-rekreacyjnych nad rzeką Wartą w rejonie ul. Portowej” _jest prowadzona za ponad 5,1 mln zł przy 3,5 mln złotych dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Województwa Łódzkiego. Jak przypomina miasto, zadanie obejmuje m.in. budowę pomostu dla kajaków, wielofunkcyjnych tarasów, pola caravaningowego, strefy basenów zewnętrznych czy plaży z boiskiem do plażowej piłki siatkowej. - Istotną częścią zadania jest także kampania promująca ofertę turystyczną. Efektem realizacji projektu będzie poprawa atrakcyjności turystycznej terenów nad rzeką Wartą w Sieradzu. W efekcie spodziewany jest napływ turystów zainteresowanych uprawianiem turystyki aktywnej, weekendowej, tranzytowej. To z kolei może prowadzić do rozwoju branży usługowej i tworzenia nowych miejsc pracy w branży turystyczno – rekreacyjnej. Stąd właśnie konieczność uzupełnienia tworzącej się infrastruktury promocją w kraju i zagranicą – argumentuje miasto.
Za przeprowadzenie kampanii promocyjnej – jak podaje urząd - odpowiadać będzie Grupa Dinx z Łodzi, której oferta okazała się najkorzystniejsza w ogłoszonym przez urząd postępowaniu przetargowym. Wartość kampanii promocyjnej wyniesie blisko 390 tys. zł. W jaki sposób będzie promowany Sieradz?
- Zadanie przewiduje zrealizowanie kampanii internetowej (emisja banerów, artykułów, filmów) na największych portalach zajmujących się turystyką oraz przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych. Artykuły dotyczące walorów turystycznych i rekreacyjnych ukażą się także w jednym z czasopism podróżniczych o zasięgu ogólnopolskim a także w magazynie pokładowym linii lotniczych obsługujących połączenia z Polski do najważniejszych miast zagranicznych. Częścią kampanii będzie również wydanie przewodnika turystycznego w języku polskim i angielskim a także produkcja filmu i spotu reklamowego. Te będę wykorzystywane nie tylko we wspomnianej kampanii internetowej ale także na monitorach umieszczonych na dworcach i pociągach w regionie łódzkim, ze szczególnym uwzględnieniem tras Łódź-Łowicz, Łódź-Kutno, Łódź-Kutno, Łódź-Sieradz i oczywiście Łódź-Warszawa. Sieradz będzie także promowany w ramach kampanii outdoorowej na terenie czterech
województw: dolnośląskie, mazowieckie, wielkopolskie i łódzkie – _precyzuje miasto.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na sieradz.naszemiasto.pl Nasze Miasto