Problem jako pierwszy zasygnalizował Czytelnik "Gazety Wrocławskiej" Krzysztof Olszewski. Wysłał w tej sprawie list do projektanta drogi.
- Skrzyżowanie łącznika Długołęka z DK8 to wielka porażka. Nie wiem, kto wpadł na pomysł, aby główną drogę wylotową zwęzić do jednego pasa, a potem jeszcze zainstalować sygnalizację świetlną! Nie trzeba być ekspertem, aby przewidzieć, jaki to wywoła efekt. Proszę tam pojechać (najlepiej w piątek po południu) i zobaczyć efekt swojej twórczości: kilkukilometrowy korek. I to zaraz po oddaniu do użytku fragmentu bardzo drogiej inwestycji, która teoretycznie powinna polepszyć, a nie pogorszyć warunki ruchu w tym miejscu! - napisał pan Krzysztof.
Zobacz cały list pana Krzysztofa
DDKiA listem specjalnie się nie przejęła. - W ciągu kilku najbliższych dni nasi pracownicy będą sprawdzać sytuację i w razie potrzeby zmieniać cykle świetle na tym skrzyżowaniu - zadeklarował wprawdzie Michał Nowakowski z GDDKiA we Wrocławiu. - Ale nie ma już możliwości powrotu do dwóch pasów w kierunku Warszawy. Lewy pas do jazdy na obwodnicę musi być wydzielony i mieć osobne światło, tak by kierowcy jadący w lewo byli bezpieczni - twierdzi Nowakowski. Zobacz pełną odpowiedź GDDKiA.
Dołącz do protestujących na Facebook'u
Czy na pewno musi? Czy urzędnicy nie powinni liczyć się ze zdaniem samych kierowców? Jeśli uważasz, że przy wyjeździe z miasta powinny istnieć dwa pasy ruchu, podpisz petycję "Gazety Wrocławskiej". Głosy będą zbierane do 24 lipca. Później dokument z podpisami zostanie przekazany urzędnikom z GDDKiA.
Oto petycja do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad:
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?