Nowy regulamin organizacyjny Urząd Gminy i Miasta Błaszki będzie wprowadzany dwustopniowo. Część zmian wejdzie już od 1 kwietnia, a część od 1 lipca.
Obecnie działające referaty zostaną zastąpione przez wydziały. Kierować nimi będą naczelnicy. W urzędzie pojawi się nowe stanowisko komendanta ochrony przeciwpożarowej. Zostanie także utworzone Biuro Obsługi Klientów.
Nowy regulamin dla Błaszek przygotował Jacek Walczak, doradca burmistrza Karola Rajewskiego. Nie ukrywa, że zmieni się prawie wszystko
- Obecny regulamin pasuje do małej gminy, do obecnych czasów się nie nadaje - twierdzi Jacek Walczak.
Władze Błaszek nie przewidują dużego zwiększenia zatrudnienia w związku z reorganizacją. Możliwe są awanse obecnych pracowników, ale będą też nowe nabory. Stanowiska naczelników mają zostać obsadzone do lipca.
Nowa struktura Urzędu Gminy i Miasta Błaszki:
Wydział Organizacyjny (podlegają dotychczasowe: Referat Obsługi Organów Gminy, stanowisko ds. kancelaryjno-technicznych, samodzielne stanowisko ds. pracowniczych, pomoc administracyjna, informatyk, sprzątaczki,
kierowca samochodu ciężarowego, kierowca autobusu, kierowca samochodu osobowego, robotnik gospodarczy)
Wydział Finansowy (podlegają dotychczasowe: Referat Finansowy, Referat Podatków i Opłat Lokalnych)
Wydział Spraw Społecznych (podlegają dotychczasowe: stanowisko pomocy administracyjnej z Urzędu Stanu Cywilnego, stanowisko ds. stypendiów szkolnych i promocji, opiekun dzieci i młodzieży)
Wydział Mienia Komunalnego (podlegają dotychczasowe: Referat Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska)
Wydział Infrastruktury (podlegają dotychczasowe: Referat Rozwoju, Inwestycji, Zamówień Publicznych)
Wydział Rolnictwa i Środowiska
Wydział Rozwoju i Promocji
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?